Ägglossningstest

Igår satt jag och förberedde mig för mitt allra första ägglossningstest genom att läsa igenom bruksbeskrivningen ordentligt och vad händer imorse?! JAG GLÖMMER DET!!! Av någon märklig anledning så hade jag lagt förpackningen med testen ute i hallen på min byrå. Så när jag gick upp så gick jag, som vanligt, raka vägen till toaletten för att kissa. Det var när jag redan hade kissat som jag såg förpackningen och då var det ju för sent - helt ärligt!! Förvirringen är ju total...;) Naturligtvis skulle det ju ha legat kvar inne på toaletten. Ja, ja, nu är det ju inte för att åka in och inseminera mig som jag gör det nu utan för att kolla när jag har ägglossning så jag fick vänta 4 h och sen göra det hos mamma och pappa. Jag körde inom dem när jag lämnade Ystad och fikade med mamma. Ja, även farmor och farfar kom förbi men det vet inget om detta...än...de får reda på det när jag är gravid. Det ska bli intressant och se deras reaktion...:) I vilket fall som helst så har jag inte ägglossning! Det hade jag inte väntat mig heller men jag skulle bara berätta det! ;) Men nu ska jag lägga dem inne på toan så jag kommer ihåg det till imorgon!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aja, det är ju inte helt konstigt att du glömde det. Det är ju inget man gör sådär varje dag...

2010-12-02 @ 21:39:43
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0