ÄLT...

ÄLT står för ägglossningstest...det är alltså min egen förkortning och inget som används någon annanstans...vad jag vet! ;) Men jag skulle bara berätta att jag kom ihåg att kissa på en sticka nu på morgonen och jag har ställt mobilen på 13.40 med en påminnelse som säger "Kissa en sista gång nu!" ;) Sen väntar jag i 4 timmar...eller väntar och väntar men jag får inte kissa på 4 timmar i alla fall och sen kissar jag på ytterligare en sticka INNAN festen! Bra, va?! Jag är mycket nöjd med min idé. Det kan ju inte göra så mycket om jag kissar kl 18 istället för kl 21?! Jag lär ju inte ha ägglossning redan ändå...

Jag somnade sent och vaknade tidigt! Det blev väl ca 6 timmars sömn och det är alldeles för lite för mig när jag vet att det blir sent inatt! Men jag har inget speciellt bestämt under dagen idag så jag får vila lite på soffan, helt enkelt. Jag gillar verkligen att vila på soffan! ;)

Det blir nog inte fler inlägg idag så nu säger jag GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!! Nästa år blir jag mamma!!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag hade aldrig kunnat kissa var 4:e timme. Då hade jag verkligen fått sitta med en flaska vatten i handen hela tiden och tvinga mig själv att dricka ofantliga mängder!

2011-01-09 @ 10:39:41
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0