Faaaaan också!

Jag håller ju på ägglossningstesten varje morgon och än så länge har det inte gett något positivt utslag. Imorse (jag gick i och för sig och la mig halv 6 så jag vet inte om det kan räknas till imorse när kl slog lunch när jag gick upp...) så kissade jag på en sticka, as usual, och la den på tvättfatet. Sen gick jag och gjorde något annat och GLÖMDE BORT DET!!! Ca 3 timmar senare gick jag in på toan och såg testet! Resultatet visas i 8 min och det hade ju gått beeeeetydligt mer än det så det var helt tomt i rutan! :( Så himla typiskt och irriterande! Jag är ganska övertygad om jag har ägglossning...eller att den i alla fall är på intågande så att glömma bort det testet är bara korkat! Aaaaaagh, jag är så irriterad på mig själv! Fast om det hade visat sig idag så borde det ju även visa sig imorgon...eller?! Ja, ja, nu blev det som det blev - tyvärr inget jag kan göra något åt nu.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Amen skärpning! Börjar du bli lika glömsk som pappa och mig, eller?! Hoppas du hade en trevlig kväll igår. Själv var ju jag på jubileumsfest. Väldigt intressant att vara på en fest nykter när de flesta andra inte är det. Man får så mycket mer information om saken än vad man vill ha...

2010-12-05 @ 17:35:05
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0