Finnar...:(

Så här mycket finnar som jag har fått sen jag slutade med mina p-piller har jag inte haft sen högstadiet! :( Jag ser inte klok ut! I 3 dagar har jag haft den största jäkla finnen under munnen på höger sida och den är RÖD! Igår var jag på julfest hos Helén och fick med mig hem en kräm som ska torka ut den. Imorse när jag vaknade så var detn ILLANDE RÖÖÖÖÖÖD!!! Jag är ingen person som gillar att trycka finnar (ÖRK!!) men jag är där hela tiden med fingret och känner på den - ifall den helt plötsligt bara skulle ha försvunnit...:S Det lär ju inte bli bättre av att jag hela tiden pillar på den. (Jag gör det även nu när jag skriver detta.) Ikväll ska jag till Åsa på julfest - jättekul att gå på fest med bihang...i form av en FINNE!!!! :( Jag vill inte!!!!! :( :( :(

Innan dess hade jag tänkte komma iväg och springa en liten runda på löpbandet på Friskis...och även måla mina naglar...och pilla lite på min gigantiska finne...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej, finnar är ingen hit! Nu har ju vi turen att vi faktiskt inte har så mycket men när jag väl får en finne så kan inte jag heller låta bli att pilla. Tyvärr så gör ju det saken ännu värre... Hoppas att den är borta nu... eller snart iaf...

2010-12-13 @ 21:18:08
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Louise

Inte pilla hjärtat!!!

2010-12-15 @ 11:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0