Hm...

Nu börjar jag tycka att det här med ägglossningstest inte alls är speciellt kul...:( Jag funderar även på att skita i dem nu - det måste ju vara bättre att göra ägglossningstest när man vet hur lång menscykeln är och det har jag inte en aning om! Nu är jag på dag 17 och fortfarande ingen ägglossning...fast det KÄNNS som om jag har ägglossning. Jag har faktiskt en kompis som har gjort de här testen och det visade ingenting på henne men hon blev minsann gravid ändå! :) Så jag funderar allvarligt på att sluta med dem för denna gången, vänta tills jag får mens nästa gång och då räkna ut hur lång min menscykel är och sen köra igång nästa gång det är läge för min ägglossning...fast det kan vara att jag har ändrat mig till imorgon...;) (Jag har ALDRIG använt ordet ägglossning så här många gånger i hela mitt liv! Varken i skrift eller tal...)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Alltså, vad kostar de där testen egetligen? Känns som att man kommer att ha lagt ut multum innan man ens är gradiv, eller?!

2010-12-07 @ 09:13:45
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaaaaa, vad var det nu de kostade...en förpackning kostar nog 245 kr och då är där 9 test i...har jag för mig. Jag tycker också att det går iväg lite pengar nu...lite onödigt när jag inte ens vet när jag har ägglossning...

2010-12-07 @ 16:21:51
Postat av: sandra

Kämpa på Anna Panna! Pussar/S

2010-12-07 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0