Holy makarony!

Jag kissade för 45 min sen och då hade jag precis kissat innan men jag tänkte att det var bäst att pressa ut varenda liten droppe eftersom jag ska hålla mig i 4 timmar nu...jag är i ett sånt galet behov av att gå på toaletten nu så jag håller på att bli knäpp!!!!!! Det är ju antagligen mest psykologiskt men det hjälper inte riktigt att tänka så nu...jag får nog lyssna på lite musik eller spela lite spel på Facebook för att hålla tankarna på något annat! Helt ärligt...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är inte så att du har typ urinvägsinfektion... nä men det är nog så som du säger att hjärnan spelar spratt!

2011-01-09 @ 10:41:14
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0