Jag är INTE gravid...än!

Idag när jag satt i min bil så fick jag en sådan underbar lyckokänsla i kroppen! Jag har de mest fantastiska föräldrarna, de härligaste systrarna, de underbaraste vännerna och det bästa jobbet! Kan det bli bättre?! Jodå, bara tanken på att jag även ska bli mamma får den känslan att bli ännu bättre! Detta var jag tvungen att förmedla via sms till mina nära och kära. Men det var ganska många som trodde att jag redan var gravid! Så fel det kan bli. ;) Nej, tyvärr har jag ju inte ens koll på de "jävla äggen", som Vivi kallade dem. :)

Jag fick lite ångest igår när jag gick upp och kissade utan att kissa på en sticka...det höll i sig hela dagen! Hade det inte varit för att jag har väldigt svårt för att hålla mig i 4 timmar så hade jag gjort ett ägglossningstest igår fast jag hade bestämt mig för att inte göra det! Fast som det är nu så kissar jag var 3 timme - minst! Men det har släppt lite...men inte helt. Nu får mensen komma istället så jag har koll på hur lång min menscykel är och därefter gör jag testen.

Ikväll kommer mina systerbarn hit! Emma och hennes sambo, Henrik, ska till IKEA så då får Filippa och Hannes vara här med mig. Jag tänkte bjuda på stekt falukorv och potatismos - enkelt och gott! De barnen är de mest underbara och fantastiska varelser som finns!! Det är tack vare dem (först och främst Filippa eftersom hon kom först) som jag faktiskt vill ha barn.

Jag är ganska duktig på att uppdatera, va?! ;) Jag trodde inte att jag skulle skriva så ofta faktiskt...idag när jag pratade med Jenny (min äldsta vän...inte till ålder då utan hur länge vi har känt varandra!) så frågade hon om det inte var spännande. Fast det är mest långtråkigt...det händer ju inget! Jag vill ju vara gravid NU!! Gärna ha mitt barn här också så graviditeten kan vara över...fast jag ser fram emot att vara gravid. Det ska bli intressant och se hur många gånger jag kommer att få äta upp den meningen...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte gravid än kanske men jag är ändå imponderad över hur fort det går framåt. Snart så...

2010-12-13 @ 21:15:23
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0