Kroppen.

Jag har kommit till insikt om jag är ganska nöjd med min kropp! Phu, det var inte lätt att sätta det på pränt! ;) Alltså...jag vet ju att jag hade kunnat gå ner lite i vikt och att träning hade gjort mig mycket fastare i hullet - och det vill jag fortfarande - men överlag så känner jag mig ändå...nöjd...jag duger som jag är liksom. Men detta kommer vid 35 års ålder när det borde ha kommit vid 15 års ålder! Det är ju inte klokt egentligen. Men det är ändå en helt fantastisk känsla som har infunnit sig, måste jag säga. :)

Just nu sitter jag i soffan hemma i min lägenhet och slappar. Julen har varit helt uuuundebar och jag har fått tillbringa mycket tid med min familj och det är ALLTID härligt! Igår blev det utgång så jag känner mig lite...trött...;) Idag blir det inte många knop, jag har tvättid kl 16 men det funkar ju. Sen blir det nog ett besök till pizzerian som ligger här nere...så jag kan utöka hullet som jag är så nöjd med! Hahahahaha!!!

Det har visst kommit ut till fler att jag har bestämt mig för att inseminera mig...jag blev jättebesviken eftersom jag bara har berättat det för vänner som jag verkligen litar på och de som har berättat det för sina pojkvänner har jag haft full förståelse för men det verkar inte som det har kommit fram till alla dem att detta är MIN hemlighet att berätta när JAG vill och känner för det! :( Jag har inte detta som en hemlighet för att jag skäms för det!!! Detta är en hemlighet för att jag inte orkar med frågor hela tiden om hur det går, även om jag förstår att det finns en nyfikenhet runt detta. Men det gäller väl de flesta som försöker skaffa barn, sen hur det går till spelar mindre roll. Denna bloggen är ett sätt att berätta om det...på mitt sätt och när jag vill...för dem som vill läsa...:) Frågan är ju om jag har berättat det för för många? Det är alltid svårare med hemligheter ju fler som känner till dem...tja, det kan ju jag gå och fundera på! ;) Det är ändå för sent att dra tillbaka det så det är bara till att gilla läget.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch då, ja det är aldrig roligt när saker läcker ut som man inte vill. Speciellt när man har berättat saker i förtroende och verkligen känner att man kan lite på de man har sagt det till. Tyvärr är det nog så att ju färre som vet det desto bättre. Sen är det klart att man gärna vill berätta det för några stycken då det kan vara bra att ha någon att dskutera och prata med... Det är inte lätt...

2010-12-29 @ 17:22:58
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Louise

Tråkigt att höra hjärtat. Även om det är en fantastisk resa i ditt liv så är det upp till dig att berätta när du vill.

2010-12-30 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0