Mina systerbarn är fantastiska!

Ja, det har väl inte undgått någon att jag tycker att mina systerbarn är de mest fantastiska och underbara barn som finns i hela världen!? <3 Förra torsdagen så passade jag ju dem medan deras föräldrar besökte IKEA.
Filippa och Hannes busar.

Men kolla på dem! De är så härliga! Här på denna bilden så var klockan ganska mycket och jag tyckte att de kunde vila lite...det tyckte inte Filippa och Hannes...;)

Sen har det ju varit Lucia så här kommer en bild på Buselusan när hon lussar på dagis:
Filippa som Lucia på dagis.

Hon var inte ensam om att inte ha vantar på sig och det var typ -25 grader! (Lite lätt överdrivet kanske men det var KALLT!!!) Jag tycker det är lite märkligt att deras fröknar inte såg till att de tog vantar på sig...ja, ja, hon tinade så småningom. Sen stack vi (jag, Lisa, mamma och pappa hade begett oss till Ystad) hem till Emma och Henrik och barnen och åt lasagne. Och efter det så blev det naturligtvis lussekatter! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nästa år går ju Filippa i skolan så då hoppas jag att det blir Luciståg inomhus. Synd bara att Hannes går kvar på samma dagis. Blir väl att åka dit igen och stå utomhus och frysa...

2010-12-16 @ 14:38:18
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0