Nu så!

Äntligen så är min mens här...igen! :) Så det innebär då att jag har en menscykel på 29 dagar. Enl tabellen i ägglossningstestet så ska jag börja testa igen på nyårsafton! Morgonen är ju inga problem men det är värre på kvällen...jag funderar nu på att göra testet innan jag går på fest men det är kanske för tidigt? Jag har ju lite problem med att hålla mig i 4 timmar så jag är lite osäker på om jag reder ut det på kvällen. Och inte nog med det - det är ju nyårsafton så jag kommer ju definitivt inte att vara hemma innan midnatt...så då får jag göra det på festen...men testet ska ju ligga plant under tiden den "arbetar" så att säga...oj, oj, oj, vad min hjärna går på högvarv nu...man kan ju lägga testet i ett skåp så länge...eller gömma den någon annanstans...tja, jag har ju 12 dagar på mig att fundera ut detta så det ordnar sig! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: stina

Vad skönt att mensen äntligen kommit, du kommer säkert på en bra lösning för hur du ska göra på nyår!



Jag läste precis en artikel och tänkte att den vill du säkert också läsa :-):



http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6878128.ab



KRAM!!!



Förresten, pratade du inte om att lägga upp de där fantastiska (??) bilderna på oss från vardagsrummet på din blogg...??! Alltså, inte för att det gör något :-)!



2010-12-20 @ 14:57:07
Postat av: Anna

Ja, det ville jag - tack för den länken!

2010-12-20 @ 16:46:27
Postat av: Lisa

Ja, det löser sig nog det där med var du ska lägga testet. Tycker att skåp låter som en bra idé... om inte gästerna är som jag och gillar att titta i andras badrumsskåp förstås...

2010-12-20 @ 17:52:06
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0