Bloggar

Jag satt precis och googlade "insemination blogg" och då kom det upp hur många bloggar som helst om det! Jag kollade bara snabbt igenom - jag mår inte riktigt bra känner jag så jag orkar inte lägga så mycket tid på det - men jag ska ta mig tid en dag och riktigt titta efter om det finns någon blogg som passar in på mig och min situation...och som kanske har kommit lite längre än vad jag har gjort. Jag hittade en fin men det var ett lesbiskt par...i 20-årsåldern! Inte i närheten av mig med andra ord men det kan ju ändå vara intressant och läsa i och för sig. Man kan visst få med sin blogg på en bloggtoppen men jag vet inte riktigt hur det fungerar. Men det känns inte intressant än eftersom jag inte har gjort detta till en sk officiell blogg. Än så länge så är det ju bara mina allra närmsta som har fått adressen hit. Men det kommer nog sen...tror jag.

Kl är bara kvart över 21 men jag får nog gå och lägga mig...jag känner mig mest ynklig just nu. :( Ja herregud, så synd det är om mig! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det kan ju vara kul att läsa lite andra bloggar också. Det finns säkert någon som stämmer in bra på din situation. Kray på dig, om du fortfarande mår dåligt!

2010-11-29 @ 09:11:55
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Louise

Hihihi, känns inte som om de är de lättaste att identifiera sig med;). Vill du prata med någon likasinnad så vet du att vi har en potentiell. Puss

2010-12-01 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0