Familjeliv.se

Nu har jag även startat en profil på familjeliv.se...fast det är mest så jag ska kunna svara på andra eller skriva in egna frågor som andra kan svara på. Man kan visst blogga genom dem också men jag fortsätter här - annars försvinner ju allt som jag har skrivit här! :( Och de kommentarerna som jag har fått och det vill jag verkligen inte! Jag antar att ni som läser tycker att det roligast att läsa vad jag skriver men jag som skriver tycker att det är roligast att läsa kommentarerna...eftersom lillasyster Lisa själv skriver blogg så vet hon det och därför kommenterar hon nästan alla mina inlägg - stort tack, Liset, för det!! <3

I alla fall så har jag redan hittat intressanta frågor på familjeliv. Jag tar lite för givet att alla som inseminerar är som jag, singeltjejer som vill bli mammor. Men så är inte fallet. Naturligtvis finns det väldigt många lesbiska kvinnor också men de får ju göra det här i Sverige och sen finns det även heterosexuella par som gör det. Jag är mest intresserad av att läsa om singeltjejerna som gör det, men det är kanske inte så konstigt.

Imorgon ska jag för första gången i hela mitt liv - dock inte sista! - göra ägglossningstest! Det ska jag göra nu i några dagar så att jag får koll på när jag har ägglossning. Ibland känns det som om allt i mitt liv kretsar kring detta och ibland så skänker jag det inte en tanke. Senast idag när jag höll på och lagade mat så tänkte jag "jag är vuxen och bor i egen lägenhet..." Ja, det har jag ju inte gjort de senaste 13 åren...jag hoppas att det är lite normalt i alla fall att få såna tankar ibland...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att läsa alla inlägg och spännande att följa utvecklingen. Puss puss

2010-12-01 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0