Imorgon.

Jag är helt galet trött!! Igår var det Halloweenfest hos vänner som blev väldigt blöt och sen! Idag var det först kalas för min underbara morfar som fyllde 91 år igår och sen tillbaka till Malmö för att se MFF bli svenska mästare 2010!! :) Dock ej på plats, tyvärr, utan i en soffa. En snabb runda till Lilla Torg efter det...fast jag drack en coca cola eftersom jag hade bilen där. Men jag vill bara snabbt informera om att imorgon är det dags för min vattenundersökning av äggledarna! Jag är inte direkt nervös eftersom jag har en vän som har gjort det och hon sa att det kändes som lite molande mensvärk bara så det ska nog gå bra! Jag återkommer med mer information! Nu ska jag gå och lägga mig!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja du får ju passa på att ha dina blöta helger nu ;)

2010-11-08 @ 14:32:08
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0