Lite väl optimistiskt kanske...

Jag har förresten gjort en snabbräkning och konstaterat att det nog var lite väl optimistiskt att tro att jag kan vara gravid innan nyår... Det beror ju i och för sig på hur lång menscykel jag har och det vet jag ju inte än men jag tror inte att jag hinner till StorkKliniken innan nyår...vilket i och för sig inte gör så mycket eftersom det strular till det för mig om jag nu skulle vara gravid då. Det är bara Louise som känner till om detta bland dem som jag ska fira nyår med och då hade det varit ALLDELES för tidigt att berätta! Jag hade redan planerat att bli akut sjuk den dagen och köra till mamma och pappa och fira med dem istället men hur kul är det då?! Jag äääääälskar mina föräldrar men det är för tillfället ingen dröm jag har att fira nyår med dem...;) Men det behöver jag nog, som sagt, inte behöva tänka på!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aja, då slipper du ju att fundera mer på det. Det kanske blir nyår med mamma och pappa nästa år ;)

2010-11-29 @ 09:09:37
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju ingen stress. Njut av champagne på nyår och åk till Storken så fort som möjligt efter:)

2010-12-01 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0