MENS!!!!:)

Jag har fått mens!! :) Jag trodde aldrig att jag skulle bli så glad för att få mens som jag var imorse när jag insåg att den, äntligen, hade kommit! Denna helgen spenderar jag hos mina föräldrar så när jag kom ut i köket imorse och sa till mamma att jag aldrig hade trott att man kunde bli så glad för att få mens så sa hon; fast du blev väldigt glad när du fick din första mens också... När jag var 12 år fick jag min första mens och jag var överlycklig! Jag berättade det för allt och alla - även väldigt många som inte överhuvudtaget brydde sig eller ville veta men det brydde inte jag mig om ett dugg; ALLA skulle få veta! Nu när man har haft mens i flera, flera år så kan jag inte riktigt förstå hur jag kunde tycka att det var så fantastiskt men nu är jag tillbaka där i 12-årsåldern igen! ;) Jag tog den sista tabletten i onsdagsmorse, tror jag att det var, och imorse då, lördag, så kom den. Jag vet inte riktigt om denna mensen är "riktig" sas men nu kommer den i alla fall igång och det är huvudsaken.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att kunna vara glad för det för en gång skull :) Tyvärr så måsta jag nog säga att själv så svär jag en liten stund för mig själv varje gång det händer...

2010-11-23 @ 18:31:36
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0