Pappersarbete.

Igår kom jag på att jag inte hade fyllt i och skickat in de blanketter som StorkKliniken skulle ha! De vill egentligen ha det 10 dagar innan mötet men det lär de ju inte ha...det där med pappersarbete är inte riktigt min grej. Jag hoppas att det inte gör alltför mycket. Jag skickade iväg det idag så jag får väl ringa på torsdag och höra så det har fått dem och kolla om det ändå funkar att jag har kommer nästa vecka!

En sak som jag funderar på är det här med att berätta om spermadonatorn...inte för andra vuxna människor utan för barn. Jag har läst någonstans att man har tid att fundera ut hur man ska berätta det för sitt barn under tiden barnet är bebis men jag har en systerdotter som är 5,5 år och som garanterat kommer att fundera över det. Jag har i och för sig fått inloggningsuppgifter till Femmis´ sida för medlemmar men jag har inte besökt den. Det blir väl till att gå in där och kolla lite om någon annan har skrivit om det. Eftersom jag inte har varit inne på sidan så vet jag inte hur det ser ut där så jag vet inte hur den fungerar...men har ingen skrivit om det så kan väl jag göra det?! :)

Jag måste berätta en lite pinsam sak...jag mår lite dåligt bara jag tänker på det - jag känner hur jag rodnar! Men, men...nu kör jag; jag har ju berättat lite innan hur jag har extremt nära till tårar nu för tiden! I söndags när jag skulle köra hem till mamma och pappa så hade jag med mig Mariah Careys samlingsalbum i bilen som jag lyssnade på. När låten "Hero" kom så höjde jag volymen och gjorde mig beredd på att "sjunga" galet högt. Det gjorde jag och helt plötsligt började jag gråta!!!! "So when you feel like hope is gone, look inside you and be strong. And you finally see the truth; that a hero lies in you!" DET fick jag till att handla om mig och min situtation!! Men helt ärligt, hur är det möjligt?! När jag sen körde hem från mamma och pappa så lyssnade jag på den igen för jag tänkte höra vad det var som över huvud taget fick mig att reagera på det viset - då började jag böla igen!! Jag grät så jag hulkade!!! Alltså, det är ju så pinsamt. Men jag bjuder på den! :)

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0