Personligt möte!

Efter mitt första inlägg idag så ringde jag även Storkkliniken i Köpenhamn där själva inseminationen ska ske och bokade tid till ett personligt möte. De hade en tid på onsdag i denna veckan men jag åker på konferens imorgon och vet inte när jag kommer tillbaka till Malmö på onsdag så det gick inte, tyvärr. Men jag fick onsdagen den 24 november 12.45! :) Jag grät en liten skvätt efter det samtalet...jag vet inte vad som händer med mig!! Antingen så är det mens på gång eller så...jag har funderat lite på om det kanske kan vara för att det verkligen kommer närmre och närmre...detta var ju inte mitt förstahandsval en gång i tiden så jag kanske tänker på det - omedvetet?! Även om jag hade träffat mannen i mitt liv ikväll så är ändå detta mitt förstahandsval NU!! Men det har det ju faktiskt inte varit så länge...jag vet inte! Nu blir det till att fira att MFF blev svenska mästare 2010 i alla fall nere på Stortorget!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Spännande! Hur gick inseminationen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0