Surfa, surfa...;)

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/en-donator-ar-ingen-pappa_5406419.svd

Tänk vad man hittar när man surfar! :) Här är en artikel om StorkKliniken där jag och Louise var på besök! :) Och just det rummet som de visar på bilden stod vi utanför och tittade när kvinnan vi pratade med visade oss hur de förvarar sperma - hahahaha! Inga karlar där inte! ) Och så tycker jag att det beskrivs bra i artikeln också om det här med pappa: "en donator är ingen pappa"..."en pappa är en person som alltid finns där"...så jag ser fram emot att sen även hitta en pappa till mitt barn!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Dyrbart innehåll i de där rören:). Lyckligtvis har du en härlig pappa och goa killkompisar som kan agera som en bra manliga förebilder fram tills du hittar din prins. Och huvudsaken är ju att mini får en bra mamma:) puss puss

2010-12-01 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0