Sydsvenskan

Idag har Sydsvenskan en artikel om spermadonationer i sin Lördagsbilaga! Bla står det att " en tredjedel av alla inseminerings- och provrörsbehandlingar med hjälp av donatorsperma görs på ensamstående kvinnor, en siffra som beräknas stiga till hälften inom fem år." Det gäller då för Danmark eftersom man inte får göra inseminationer på ensamstående kvinnor här i Sverige! Det står en massa grejer i den artikeln som är bra för mitt självförtroende; "den typiska svenska fertilitetsturisten är en 37-årig välutbildad singelkvinna." Med mera, med mera...:)

Jag håller på och putsar mina fönster...än så länge har det tagit ca 2 timmar och då har jag bara kommit hälften...det måste vara det absolut tråkigaste man kan göra!! Jag har fått ta mig i kragen för att överhuvudtaget få gjort de två fönstrena i köket och sovrummet. Nu har jag de 2 kvar i vardagsrummet och jag vill verkligen inte göra det...men det är väl bara till att ta tag i det så jag kan få upp mina adventsljusstakar! Det är så myyyyysigt!!!! Jag älskar verkligen allt som har med julen att göra!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är tråkigt men det är ju sååå fint med nytvättade fönster... även om det kanske inte varar så länge där du bor!

2010-11-29 @ 09:08:27
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0