Det är lugnt!

Jag har tvättid nu och brukar i normala fall städa samtidigt men jag orkar inte! Så jag sitter framför TVn och slötittar samtidigt som jag spelar spel på Facebook - I´m addicted!!!

I alla fall så ringde jag precis mammsen och pratade med henne. När jag berättade om morgondagens prover så reagerade hon precis så som jag önskade; ställde mer frågor om inseminationen och visade intresse! :) Jag vet inte varför jag blir så nervös inför tanken på att prata om inseminationen med mina föräldrar...men nu när det är på gång så lär väl det släppa, hoppas jag. För nu kommer det ju blir mer prat om det, menar jag.

Nu ringde timern vilket innebär att det är dags att gå ner till tvättstugan!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0