Inget särskilt.

Jag har egentligen inget nytt att berätta men det känns som om jag "måste" skriva lite ändå nu när jag har startat en blogg... Denna bloggen var ju tänkt att, mer eller mindre, bara berätta om själva resan fram till att mitt barn faktiskt är här...hos mig...åh, tänk när jag kan skrika ut till hela världen att jag ska ha barn! :) Vilken lycka!! Men i alla fall så känns det som om jag inte bara kan skriva om det, jag vill ju berätta lite runtomkring mig också. Fast det blir inte mycket mer idag. Jag har varit på konferens i Köpenhamn i två dagar och idag har jag haft samåkning med vår Key Account Manager så jag är ganska trött. Det blir till att bege sig till mamma och pappa om en stund. Min systers barn ska sova där så då passar jag också på att göra det och imorgon tänkte jag att jag skulle dra till skogen med dem och mysa! 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja den där rundan till skogen blev inte riktigt så mysig som vi hade tänkt oss ;)

2010-10-24 @ 15:22:31
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0