Jag känner mig extremt frisk!

Idag fick jag äntligen tag på någon på "Centrum för sexuell hälsa"! :) Så nu vet jag att jag inte har varken gonorré, syfilis, klamydia, hepatit B och C eller HIV! Inte för att jag trodde att jag hade det men när man går och väntar på svar på såna "hemskheter" så inbillar man sig att "något är där säker...". Eller "man" - jag menar "jag inbillar mig"! ;) För tillfället så känner jag mig extremt frisk!! :) Alltid något så här en helt vanlig måndag! Hahaha!!

Tack Lillasyster Lisa och Vivselivs för era kommentarer - det värmer att någon läser och faktiskt tar sig tid att skriva en kommentar! Jag har ju inte gett ut bloggadressen till speciellt många än...typ 3 st tror jag att det har hunnit bli... Denna bloggen är lika hemlig för de flesta här i världen som mitt beslut är. Eller hemlig och hemlig - det går ju att hitta den och jag har bild på mig men ju närmre mitt mål jag kommer ju fler kommer att få reda på min blogg. Jag ger varken ut adressen eller berättar att jag har börjat blogga för så många så på det sättet är den lite hemlig...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vad skönt att få reda på att man är frisk. Varje gång jag lämnar blod så tänker jag "jaha, inte HIV denna gången heller". Helt sjukt, jag vet men HIV är verkligen min största nojja. Även om det inte finns någon möjlighet för mig att ha blivit smittad så blir jag lättad varje gång... KRAM

2010-10-19 @ 10:05:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0