Mys i skogen

Förra lördagen så begav ju jag mig till skogen tillsammans med Lisa, Filippa, Hannes och hunden Ludde. Jag och Lisa hade fixat varm choklad, te, mackor och så lite gifflar till det. Tyvärr blev det inte alls någon mysig stund i skogen! Filippa hade visst blivit uppskrämd av mormor (!) om djur i skogen så hon bölade som en stucken gris! Hon grät så mycket så hon kräkte - inte så himla trevligt! Så vi fick köra tillbaka till Rökhuset i Svaneholm och ställa bilen där. Sen gick vi en liten, liten, liten bit till en bänk (!!) och satte oss där för att dricka vår varma choklad och äta våra mackor...Filippa fortsatte gråta ändå...I bilen på väg dit så var det lugna puckar...Filippa tog foto på oss när vi satt vid bänken och fikade.

I fredags var det AW. Som vanligt så blir det aldrig så lugnt som jag har tänkt mig från början. Det var supertrevligt i alla fall! :) Men då pratade jag i alla fall med en kille som var jättetrevlig och en kille som jag tror att jag hade kunnat falla för. Det visade sig att han hade träffat en tjej för en månad sen. Är det ödet då?! Eller vad man kallar det för...Att jag inte träffar någon nu eftersom jag tänker skaffa barn på egen hand, menar jag. Hur många killar vill dejta en gravid tjej förresten? Då tar man ju liksom för givet att hon är upptagen. Så tänker jag i alla fall.

Nej, nu måste jag gå och ta hand om min syster, Emma, som har sovit här hos mig inatt.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson

Hmm... det var inte några vackra bilder av mig direkt... ja, ja...

2010-10-31 @ 09:44:56
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0