Provsvar...

Jag fick en lapp av kvinnan som höll i proverna med telefonnummer. Jag skulle ha ringt i torsdags men jag missade telefontiden. Även i fredags så missade jag telefontiden - störigt!! De har 1 h om dagen man ska komma ihåg att ringa på. Ja, ja, bättre lycka imorgon - måndag.

Nu går jag och tänker på vad som händer om jag träffar mannen i mitt liv typ imorgon...ska jag då ge upp vad jag håller på med nu eller ska jag fortsätta? Ska jag berätta för honom? Jag vet inte varför jag går och tänker på det eftersom jag inte har träffat mannen i mitt liv...uppenbarligen! Det måste ju vara bättre att ta tag i det då...liksom...ja, ja, skulle bara berätta vad jag går och tänker på! ;)

I fredags var det AW och jag rökte som en borstbindare! Jag feströker bara men jag har läst nu att det, naturligtvis, inte är bra att göra det och att det avsevärt minskar chanserna att bli med barn. Så jag tänkte innan att det måste jag ju tänka på då...men hur lätt är det?! Speciellt om man, som vi, satt utomhus vid värmare. Sitter man inomhus och måste gå ut så röker jag inte alls lika mycket. Sen undrar jag lite när mensen ska komma igång på riktigt så att säga...nu tror nog min kropp bara att det är dags för mens eftersom jag inte äter p-piller...men när inser kroppen att det faktiskt är dags med en "riktig" mens? Det blir ju inte mer p-piller nu. I alla fall inte på ett tag! Jag är lite orolig att jag ska få sådana fruktansvärda menssmärtor som jag hade innan jag började äta p-piller. Jag kunde ligga en hel dag hos sjuksyster, jag har både svimmat och kräkt av smärtorna. Fast nu börjar jag komma igång med träningen och det är kanon mot både smärtor och PMS. PMS lider jag också av...men herregud, så deprimerande det lät! Vem fasiken har inte lite PMS?! Det hör livet till...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vivselivs

Spännande att läsa om din kamp! Finns tyvärr många bittra kärringar i samhället - förhoppningsvis blir vi inte en av dem ;) Ett annat tips är att äta folsyra. Det finns i de flesta vitamineraltabletter som heter "kvinna". Jag har läst att det ska hjälpa att bli gravid/inte få missfall. Funkade på mig i alla fall, men det är ju inte säkert att det bara var folsyran... Grönt te ska oxå vara bra för att rensa ut alla gifter ur kroppen innan du blir gravid. puss o kram

2010-10-18 @ 13:29:51
Postat av: Lisa

Aja, jag tror att det där med rökningen kommer att lösa sig själv liksom. Jag tror att du kommer att komma till en punkt snart där du känner att det finns viktigare saker... Jag hoppas det iaf :D Kram

2010-10-19 @ 10:02:35
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0