Alltså...detta är ju helt sjukt!

Jag har sådan fruktansvärd träningsvärk så det här helt sjukt!!! Jag har så ont, så ont, så ont! Det gör alltså ont bara jag går...rakt fram! När jag sätter mig ner så får jag försöka ta spjärn med händer och armar i vad som än finns runt omkring för att försöka dämpa "fallet"... Så nu känner jag att det gör ont i baksidan av låren, framsidan av låren, sätesmusklerna dvs rumpan och så fortfarande bicepsen...det var väldigt längesen jag fick en sådan fruktansvärd träningsvärk! Normalt sett så gillar jag faktiskt träningsvärk men inte när den är så...kraftig...eller vad man ska kalla den...

Det blev att jag putsade mina fönster i alla fall. De var jätteskitiga så jag kunde inte vänta längre. Jag hade egentligen tänkt vänta till påsk men det är 3 veckor kvar så det gick inte att vänta!

Louise smsade innan om att hon hade varit dålig inatt och fortfarande inte mådde bra så det blir ingen middag hos dem ikväll. Det var lite synd, för det hade jag sett fram emot. Men det får bli en annan gång...

Nu hade jag tänkt måla mina nagler...det håller bara i ca 1 dag men det är snyggt så länge det varar...:S

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man kan säga att du har jobbat hårt iaf!!

2011-04-03 @ 21:29:01
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Nää, inte skönt med sån träningsvärk... Toaletten (när man sätter sig) och trappor brukar vara värst

2011-04-04 @ 07:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0