Annandag påsk

Idag har vi varit iväg och ätit påskmiddag med släkten...mammas sida. De är 4 systrar och 3 av dem har barn som i sin tur har barn...så vi blir ganska många. Så även om inte alla var med idag så var vi nog ändå en 30 st...ungefär... När man berättar det för folk så blir de oftast väldigt storögda. Jag är ju så van vid det så jag tänker inte riktigt på det. Det är en väldigt bullrig samling - de enda som är lite mer lågmälda är de som är ingifta! ;) Sen mormor gick bort för ca 1,5 år sen så träffas vi inte lika ofta längre och det tycker jag är ganska tråkigt så jag bad mamma ta tag i en påskmiddag. Idag har det ju faktiskt känts som sommar och jag och Lisa var ute och lekte med barnen nästan hela tiden. Mycket studsande på studsmattan blev det...jag studsade nog fram min mens för den är på gång nu...;) 

Ja, som sagt; nu är mensen på gång. Tänk så glad man kan bli för sådana saker nuförtiden! ;) Jag fick min första mens när jag var 12 år så jag har ju haft mens galet många gånger men nu har jag börjat tröttna rejält på den så det är ändå ganska roligt att jag nu har längtat efter den! Märklig mening...men jag hoppas att jag ändå fick fram vad jag ville ha sagt. ;)

Imorgon kör vi igång igen med jobb efter långhelgen. Det har varit en helt fantastisk helg med kanonväder mer eller mindre hela helgen men det ska ändå bli kul att komma igång igen. Nya budgetar var precis vad jag behövde; lite nya utmaningar ser jag fram emot.

Nu tänkte jag slappa lite framför TVn innan det är dags för sängen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Skönt med en bra påsk! Snart är det Danmark igen!

2011-04-26 @ 11:29:11
Postat av: Lisa

Jag hade träningsvärk i magen i två dagar efter studsmattan. När jag satt ner så satt jag i en vinkel som gjorde att jag tränade mina magmuskler.

2011-04-28 @ 12:20:32
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0