Dagens träning.

Jag har precis kommit hem från träningen; jag ökade tyngderna ganska rejält och jag känner redan att jag kommer att få träningsvärk i biceps och bröstmusklerna...:S Igår tänkte jag springa minst 6 km på löpbandet eftersom det är vad jag har sprungit de senaste gångerna men jag klarade faktiskt bara av 5 km - den sista kilometern gick på ren vilja! Jag var helt slut!! Så idag blev det ingen konditionsträning utan jag höll mig till styrketräningen. Träning blir det fram till Stockholmsresan - jag har ätit så jäkla mycket onyttigt på sistone...jag ser nästan gravid ut...jag hade hellre varit det på riktigt...;)

Ikväll blir det till att städa - det är ju så hiiiiimla roligt! Eller inte...fast det är ju alltid skönt när det väl är gjort! Jag hoppas också på att jag har ägglossning ikväll så jag kan bli inseminerad imorgon! Ev kan jag hålla mig till insemination på lördag...;) Men det hade varit skönt att ha gjort det innan jag sticker till Stockholm på söndag i alla fall. Nu måste jag bara hålla mig fram till kl halv 10 ikväll - det är 2,5 h kvar...och jag har precis druckit en kopp te. Det var ju inte så smart! ;)

Puss & Kram

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jag får väl också ta tag i det där med städningen nu... Kan inte skjuta på det längre nu tyvärr :(

2011-04-08 @ 13:04:07
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0