Du är välkommen på läppförstoring...

Jag pratade precis med Louise. Under tiden vi pratade fick jag ett sms som sa; Du är välkommen till Marie på Läppförstoring...och så datum och tid! Maj Gadd, vad vi skrattade!! Det är uppenbarligen någon som har uppgett fel telefonnummer...eller så har någon skrivit fel nummer bara, oavsett så var det inte till mig! ;)

Igår när jag hade gått och lagt mig så kom jag på att jag idag skulle ta blodprov. Det hade jag helt glömt bort! Så idag begav jag mig till Capiokliniken i Lund för att ta blodprov. Min gynekolog var inte där...:( Förra gången kände jag inte ett dugg!! Denna gången däremot kände jag sticket rejält! :( Det var inte samma sköterska som gjorde det och det var inte samma arm...jag tror inte att valet av arm har så mycket med smärtan att göra dock. ;) Men i alla fall så visar detta provet hur OM jag har äggblåsor och HUR de äggblåsorna utvecklas. Jag tycker så här; utvecklas inte äggblåsorna ordentligt så borde man inte ha mens!! Helt onödigt med mens då ju!! Jag är enormt imponerad av kroppen och hur den fungerar men inte just där på det området... Skulle det vara något galet med äggblåsorna så kan man då sätta in hormoner. Jag antar att jag har brevet med svar på torsdag...tänker jag...

Vilket underbart väder!!!?!!! Det är ju helt fantastiskt!! Jag har varit hos pappa på jobbet och städat bilen invändigt. Sen körde jag till Statiol och tvättade den i deras biltvätt så nu är min bil vårstädad och fin! Jag tvättar den då och då i biltvätten men invändigt var det läääängesen jag gjorde...den var i stort behov av det.

Nu måste jag packa; om 1,5 h så kör jag till Sturup för att hämta upp mina kollegor. Det är dags för konferens. Jag kommer hem igen på onsdagkväll och då är jag bjuden till Junior på middag och det ser jag verkligen fram emot! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Trevlig konferens! Hoppas att du känner dig bättre nu!!

2011-04-18 @ 20:10:21
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Åh, håller tummarna för att proverna visar att allt är perfekt!

2011-04-19 @ 08:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0