Dunderförkyld! :(

Jag är dunderförkyld! :( Jag tycker så fruktansvärt synd om mig själv!! Det började med nysningar och kli i ögonen igår, inatt har jag knappt sovit alls eftersom jag har mått dåligt och idag har det gått över i huvudvärk, öm i musklerna och rinnig näsa...jag kan varken dra in (Örk! Jag vet!!) eller snyta ut något men ändå så rinner det konstant från näsan - det är så himla störigt!! Både på flyget upp och på flyget ner satt jag bredvid Helén som också är jätteförkyld så jag skyller det faktiskt på henne...stackaren! ;) Jag har inget bestämt ikväll så jag kan ligga i soffan hela kvällen! Imorgon hade jag tänkt AW med Åsa men jag får se hur jag mår. Oftast är det ju som sämst på morgonen och kvällen. I alla fall så vill jag bara hem till mamma och pappa och ligga i deras soffa framför TVn...eftersom det är lite synd om mig! ;) Äsch, det är säkert över till imorgon!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och dricka nyponsoppa, eller?!

2011-04-14 @ 19:08:05
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Louise

Men usch då. Krya på dig vännen. Puss

2011-04-14 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0