Fortsatt härligt väder!

Det härliga vädret har fortsatt och det ska visst fortsätta hela veckan! Det är helt underbart- jag blir på så gott humör när solen är framme. :)

Innan idag tänkte jag för mig själv att "NU är förkylningen borta!" men icke, sa Nicke! :( Jag är inte snörvlig längre men hostan har inte försvunnit helt och hållet. Tyvärr...:( Det är en sådan där störig hosta som inte hjälper ett dugg men ändå MÅSTE jag hosta. Fast jag hostar inte alls lika mycket längre. Så förkylningen är antagligen helt borta till helgen.

Ikväll blir det en liten runda till Lilla Torg - det är löning, fint väder och lill-lördag! En härlig kombination!! Men eftersom jag ska köra till Ystad imorgon så blir det bara en liten runda...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tyvärr känns det som att jag har missat det fina vädret eftersom jag har stått inne och målat eller spacklatt i caféet. Aja, det blir förhoppnngsvis fler fina dagar!

2011-04-28 @ 12:24:10
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0