Hotellövernattning

Inatt sover jag på Scandic i Karlshamn. Jag har inte mycket övernattningar, som tur är, men det är ju lite tråkigt att när det väl händer så är det ScandicsomGudglömde! :( Scandic i Karlshamn är en betongbunker från 60-talet som ligger en bit utanför centrum. Karlshamns centrum är ganska mysigt, tycker jag, med några bra butiker men det blir inte av att jag beger mig dit in efter att jag har checkat in. Fast David berättade idag att när han övernattade i Kalmar så gick han på bio - ett trevligt sätt att fördriva en kväll. I alla fall om man jämför med att sitta på hotellrummet. Det är ju nämligen det man gör när man spenderar en kväll själv på hotell. Jag har i och för sig gjort en massa pappersarbete som jag har skjutit framför mig! Jag gillar INTE pappersarbete! :( När jag väl sitter hemma med det så kommer jag alltid på en massa andra saker jag måste göra; jag städar hellre! Men här finns ju då inte så mycket annat att göra! Jag har med mig träningskläder så jag ska bege mig ner till löpbandet om en stund, tänkte jag. Sen efter duschen ska jag måla mina tånaglar (för det behövs göras), ev plocka mina ögonbryn (för det behövs också göras) och smörja in mig i brun-utan-sol! ACOs brun-utan-sol fick bra recensioner i en tidning som jag kom över och den kostade 89 kr så det är ju värt ett försök! Det är ju mässa om några dagar så lite färg hade inte varit helt fel! ;)

Jag har fått jättemycket finnar! Det KAN ev ha att göra med att jag har ätit väldigt mycket choklad på sista tiden...det är ju så GOTT!!!

Nu när jag sitter här så kommer jag på att jag kommer inte ihåg när jag kissade senast...jag ska börja med mina ägglossningstest ikväll och då ska man inte ha kissat på 4 h innan...usch, jag har druckit ganska mycket vatten nu på kort tid eftersom jag ska jogga och jag börjar känna att jag behöver kissa...fasiken också! Ja, ja, jag får hålla mig. Om jag byter om och drar mig ner till träningsrummet nu på en gång så går ju minst 1 h i alla fall och det är nog ca 2 h sen jag var på toaletten...hur viktigt kan det vara med exakt 4 h egentligen!? ;)

Igår blev det middag på Lilla Torg med Åsa och hennes familj. Det var riktigt mysigt! Sen körde jag Åsas bror och hans sambo till deras nya lägenhet och följde med upp och tittade. De håller på och renoverar och tänkte flytta in till påsk. Den kommer att bli kanon! Så jag ser redan fram emot inflyttningsfesten! ;)

Ha en mysig lill-lördag! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja, att sova på hotell själv är sådär tycker jag. Speciellt på kvällarna. Det är så tråkigt när man kommer tillbaka till hotellet på kvällen och inser att man inte har något att göra. Men sen tycker jag även att där är en liten lyx känsla, även om hotellet inte är toppen. Jag menar man slipper bädda och städa. Känner man för att leva lite farligt så kan man bara lämna handduken på golvet efter att man har badat!

2011-04-08 @ 13:02:47
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0