Ingen AW...:(

Jag har alldeles precis bestämt mig för att hoppa över kvällens AW! :( Men det beslutet har suttit låååångt inne! Jag har verkligen velat fram och tillbaka mer eller mindre hela dagen. Jag vill så gärna gå på AW eftersom det var så jäkla längesen men sen är det inte roligt att sitta och vara social när man inte mår bra. Och jag mår inte alls bra - jag nyser, snörvlar och hostar konstant! Jag har tom mina glasögon på mig - DÅ är jag sjuk!! ;) Så det blir nog att jag beger jag mig till Hylteberga och låter mamma och pappa pyssla om mig! Eller...jag vet inte hur mycket pappa kommer att pyssla om mig...han kommer mest vara nöjd över att jag är hemma...;)

Alltså...jag är ledsen men jag orkar inte skriva mer...jag kan inte koncentrera mig liksom. Jag vill bara bli friiiiisk!!! Jag får väl ta denna helgen till det. Nästa vecka är det först konferens och sen en fullproppad påskhelg så jag vill väldigt gärna vara frisk till dess!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nje, pappa vill ju gärna att man är hemma men det är ju inte så att han umgås supermycket med oss när vi är där!

2011-04-18 @ 20:04:47
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0