Jag har ingen hjärna kvar...

Som jag snyter mig!!! Det är helt sjukt - hur mycket snor kan det finnas egentligen?! Fast jag har fått för mig att det är som förkylningen är på väg mot sitt slut...jag vet inte om jag har läst det eller bara som jag har fått för mig...;) Alltså att allt släpper...liksom...

Jag körde till Hylteberga igår. Mamma och Lisa hade hämtat Filippa och Hannes på dagis så de var också här. Sen kom Emma och hennes sambo på kvällen för att äta och hämta hem barnen. Hannes var lite gnällig igår men tom då är det mysigt att ha dem runt sig! De blir stora så himla snabbt...

Lisa ska köra och fika med en kompis...jag funderar på att följa med...men jag tänkte att vi kunde köra och hämta Filippa och Hannes och köra till en annan kompis och fika. Hon har barn som är ca 1 år äldre än Hannes och de brukar leka bra ihop...vad jag vet alltså! ;)

Jag namnger bara dem här i min blogg som känner till dels mitt beslut och dels att jag skriver blogg. Förutom Filippa och Hannes då...men deras mamma har godkänt bilder på dem!! Det känns inte riktigt rätt att namnge någon som jag känner som inte vet om att jag skriver om dem... När det här sedan blir offentligt så kan det vara några stycken som kan känna igen sig och det är en sak men då har jag i alla fall inte skrivit rätt ut vem det är. Fast jag har inte skrivit något illa om någon...vad jag kan komma ihåg i alla fall! ;) Rätt eller fel - så ser mitt beslut ut!

Ha en härlig lördag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, en kollega sa till mig idag att 2,5år är en sådan underbar ålder. Nja, för det mesta iaf, skulle jag nog själv vilja säga på det...

2011-04-18 @ 20:06:24
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0