Långfredag!

Jag och Louise begav oss ut till Österlen för lite kulturella bevingelser...;) Tja, det gick ju sådär...;) Först körde vi till Baskemölla eftersom där skulle finnas en samlingsutställning. Det fanns där men det kostade 50 kr för att bara gå in och titta!! Helt ärligt!! Det ska ju vara en sk teaser så man vet vem man ska åka och besöka sen...jag förstår att de som förening har omkostnader men det var lite maffig, tyckte jag. Vi hann i alla fall besöka 2 andra utställare i Baskemölla och sen körde vi till Kronovalls slott och åt lunch. Det blev, of course, pizza i spannstallet! Det var ju kanonväder så jag har faktiskt snygga märken efter min tröja...:S Sen körde vi till Olof Viktors - där var helt galet mycket folk! Det var precis vi hittade en parkering. Vi köpte med oss kakor istället för att fika där. Dels kakor som vi gav till Vivi och Andy på kvällen istället för blomma och dels som vi åt i bilen...;) Vi körde inom mamma och pappa på vägen tillbaka för att visa Louise hur långt de har kommit med bygget... Sen blev det raka vägen till Malmö...

Sen kom Louise och Linus och hämtade mig för att köra till Vivi och Andy. Där blev det grillning, vin och myyyyycket skratt!! Det var en mycket trevlig kväll! :)

Överlag var det en riktigt härlig dag! Det var mysigt att tillbringa en hel dag med Louise. <3

Det ser ut att bli en kanonfin dag idag också så jag tänkte ta tag i min balkong. Det är dags att fixa till den inför sommaren. Ikväll blir det middag hos David och Lina - nice!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Var ni på Satlsjöbaden och tittade på Carolina och hennes mamma?! Jag blev nämligen rekommenderad att göra det men jag var ju inte ens på konstrundan. Iaf så skulle tydligen hennes mammas saker jättefina.

2011-04-28 @ 12:15:35
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0