Lugn och skön helg.

Nu är jag tillbaka i Malmö igen. Denna lugna och sköna helgen var precis vad jag behövde. Jag tycker fortfarande att det var väldigt synd att jag missade fredagens AW men det är väl bara att släppa det och gå vidare...:P Jag är fortfarande förkyld men jag mår betydigt mycket bättre än vad jag gjorde i fredags!

David ringde i fredags och tipsade om ett ledigt radhus i Vellinge. Jag gick genast in på Hemnet. Nu var det bara en 2a...visserligen en ganska stor 2a men jag vill ju ha en 3a. Där ska vara ett rum till Klara också...och jag vill inte bo på en bäddsoffa. Om jag kan undvika det. Men det är ju inte tid än så att säga. Jag vill ju helst bo kvar i Malmö under tiden jag är mammaledig.

Det känns faktiskt lite konstigt att inte ha blivit inseminerad denna månaden. Så det blir ju GARANTERAT en tripp till StorkKliniken i maj i alla fall! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fast sen samtidigt kan det ju kanske vara kul att vara mammaledig i Vellinge också och försöka "ragga" upp några andra mammor. Jag menar då känner du ju redan några där innan Klara kommer, eller?! Som jag fattar det så börjar man med "mammagrupper" redan innan barnet kommer och det är väl inte helt fel att göra det i Vellinge. Men ja, jag har ju inte superkoll...

2011-04-18 @ 20:08:28
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Tja, Liset - det har du ju en poäng i... Sen vet jag inte riktigt om jag kommer att gå med i någon "mammagrupp", jag ser bara "Anna" framför mig i "Solsidan". ;) Men det tål ju att tänkas på!

2011-04-20 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0