Påskafton

Vilket underbart väder det var igår! :) Jag fixade till min balkong - dock inte helt klart, jag har bara planterat perlargoner i den ena krukan och jag har två krukor kvar att plantera något i...men det får vara till nästa helg, tror jag minsann - och satt relativt lättklädd där och läste utan att frysa det minsta lilla! :) Och det ska bli lika fint idag! :)

Igår var det middag hos David och Lina. Jag tog bussen dit, det är så jäkla smidigt - en kvart så är man framme. Vi var 9 vuxna och 7 "barn" - de där "barnen" är ju inte barn längre...jag märker att tiden går på barnen omkring mig. Inte på mig eftersom jag fortfarande känner mig som 28 år! Men när de växer så det knakar så blir det så uppenbart att tiden faktiskt inte står still. Det var i alla fall hur trevligt som helst - det är alltid hos fam Brag! David är ju en av mina absolut bästa vänner och det är så skönt att jag och hans fru, Lina, också kommer väldigt bra överrens! Båda två har sunda värderingar och är lätta att diskutera med. Därför känns det extra bra att de bor i Vellinge där jag hade tänkt bosätta mig med min bebis. :)

Jag och David

David är alltså huvudet kortare än mig men just här har han ställt sig på en stol samtidigt som han hukar sig eftersom han annars blev alldeles för lång...hmmm...;)

Idag fyller min lillasyster Lisa 30 år!! Det ska firas med restaurangbesök tillsammans med familjen och farmor och farfar. Lisa tar examen lite längre fram här i vår så hon ska ha kombinerad födelsedags- och examenfest i sommar så därför blir det "bara" vi idag.

Jag, Emma och Lisa

Den här bilden är från i somras när Emma och hennes sambo hade trädgårdsfest. Dagens födelsedagsgris sitter alltså i mitten...;)

Ha en härlig dag!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bara ett år gammal bild men 20 frisyrer sedan... Man skulle kunna tro att jag har någon typ av personlighetsklyvning!

2011-04-28 @ 12:17:39
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0