Royal Wedding

Så har prins William av England fått sin Kate! Ja, jag är rojalist så det stänker om det! :) Och jag står för det! ;) Jag satt som en gammal kärring med gråten i halsen och tittade när Kate åkte bil tillsammans med sin pappa och alla människor stod och hurrade. Vilken känsla det måste vara och åka i den bilen! Hon var lika vacker som en av Disneys prinsessor. ;)

Det är inte lika fint väder idag - det är sol men det blåser ganska rejält. Men så länge solen skiner så är jag ändå ganska nöjd...och det blåser ju mer eller mindre alltid i den här delen av Sverige så jag känner mig rätt van...;) Fast imorgon ska det visst bli bättre väder igen. Hoppas, hoppas!!

Idag blir det, som sagt innan i ett inlägg, en liten AW. Vi kan nog bli ganska många och det är ju alltid trevligt. Jag tror att jag cyklar ner om ca en timme. Tills dess tänker jag slappa på soffan.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, visst var det fint! Jag gillade hennes klänning skarpt. Jag är också rojalist och det känns lite tabu att vara det när man är en blivande sicionom. Idag satt vi hemma hos en klasskompis och kollade på bröllopet och då insåg jag helt plötligt att det finns fler rojalister än mig i min klass!

2011-04-29 @ 17:45:11
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0