Skärtorsdag

Idag är det Skärtorsdag! Det innebär att påsken har börjat! :) Middagen igår hos Malin blev precis så trevlig som det alltid är när vi träffas. ALLT diskuteras!! Inga frågor är för dumma, inget ämne är för knäppt, ingen nivå är för låg...;) Vi skrattar åt samma saker och vi skrattar lika höga alla fyra. Vi gör oss nog bäst hemma hos någon istället för på restaurang, har jag en känsla av...;)

Jag och Sandra
Stina och Malin

Innan på dagen så körde jag inom ICA Maxi på väg hem från konferensen. Bland annat så köpte jag med mig hem tulpaner och påskliljor. Påskliljorna var mest knoppar men de slår visst ut väldigt snabbt så när jag kom hem från Malin vid halv 12-tiden så möttes jag av dessa underbara blommor;

Påskliljor

Visst är de väl superhärliga?! :)

Idag har jag varit hos morfar och lunchat. Mamma, pappa, Lisa, Filippa och Hannes var också med. Jag och Lisa gick till lekplatsen med Filippa och Hannes. Samma lekplats som vi lekte på när vi var små och hälsade på mormor och morfar. Jag tycker nog att där var roligare saker då...men Filippa och Hannes hade roligt ändå. Vi lekte kurragömma...Hannes är liiiite för liten för det. Det blev mest att han avslöjade våra gömställen men vi hade kul ändå. Det var kanonväder så vi la jackorna alla 4 - uuuuunderbart!

Imorgon blir det konstrunda med Louise.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var mysigt på lekplatsen. Jag är väldigt impad över hur länge vi lekte kurragömma. Det var ju inte lätt att hitta nya ställen att gömma sig på för oss två jättar...

2011-04-28 @ 12:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0