Svaret kom idag!

När jag kom hem låg där ett brev till mig från Capiokliniken. Jag kan säga att jag slet upp kuvertet! Min gynekolog hade börjat brevet med "Bästa Anna!" - naaaaaaw!! Sen hade han skrivit att mina värden var helt normala och att jag hade möjligheter att bli gravid...något sånt. Det var tur att han hade skrivit brev och förklarat det hela för jag förstod inte ett dugg av själva testresultatet! I och för sig hade jag faktiskt inte förväntat mig något annat svar men nu är det i alla fall testat och klart att jag är fertil! Det känns ju trots allt jäkligt bra! ;) Så det är bara till att fortsätta.

Ikväll är det grillpremiär hos mamma och pappa! Lovely! Sen pratade jag med Louise innan idag och då blev jag inbjuden att äta middag hos dem på söndagkväll. Fullbokad helg - just denna helgen känns det väldigt, väldigt bra! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Skönt =) Om du säger vilka prover du tog kan jag försöka förklara vad de står för

2011-04-01 @ 18:35:39
Postat av: Lisa

Lovely news! Då är det bara att tuta och köra igen ;)

2011-04-01 @ 21:08:34
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0