Tillbaka från konferensen

Då har jag landat hemma i soffan igen efter en fullspäckad konferens. Det var, som vanligt, mycket information som ska in på ganska lite tid. Men det är alltid lika trevligt att träffas. Jag har helt fantastiska kollegor!! Nu dröjer det fram till efter sommaren innan vi träffas igen. Jag hoppas att kunna berätta en glädjande nyhet för dem då! :)

Ikväll blir det middag hos Malin. Jag tänkte cykla dit så jag kan ta mig ett glas vin till maten. Jag tänkte, som vanligt, att ta lite foto på oss. Jag försöker att göra det varje vi träffas alla fyra. Så det blir nog lite bilder i morgondagens inlägg. :) Visst är det roligt att läsa en blogg med bilder?! Det tycker i alla fall jag. Sen är det inte bilderna det handlar om (om det inte är en mode- och/eller inspirationsblogg) utan själva innehållet som bestämmer om jag läser en blogg eller inte. Jag följer inte så många bloggar...lillasyster Lisas blogg läser jag...Malins inspirationsblogg går jag in på lite då och då och sen så är där min "Stockholmsinsemnationskompis" som också bloggar men det är de 3 jag läser med jämna mellanrum! 

Puss & Kram 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ju trevligt att du följer min blogg ;) Jag tycker också att det är trevligt med bilder på bloggar, så gärna det!

2011-04-20 @ 17:14:20
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Haha =)Jag ska se om jag kan slänga in lite bilder jag också då. Så du får lite skoj "hos mig" med =)

2011-04-20 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0