Tips från frisören

Idag har jag, äntligen, varit hos min frisör! Den utväxten jag har legat ute med har inte varit nådig! Eftersom jag ursprungligen är blondin så syns ju den utväxten ganska snabbt i mitt mörkfärgade hår. :( Men i alla fall så frågade jag frisören om hon inte kunde sätta upp mitt hår och visa mig hur hon gjorde och det gjorde hon gärna. När hon var klar så sa hon att det nog egentligen hade blivit en festfrisyr...jag behövde inte tupera det så mycket som hon hade gjort. ;) 

                                     

Jag blev helnöjd! Och så fick jag lite mer tips med mig på vägen så nu ska det fixas med håret! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Mycket snyggt!

2011-04-04 @ 19:31:13
Postat av: Louise

Väldigt fint. Lite mer romantik över dig liksom. Puss och godnatt

2011-04-04 @ 22:17:16
Postat av: Lisa

Jättefint! Vad roligt med lite tips från frisören. Ibland får man liksom torka.

2011-04-05 @ 14:58:36
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0