Träningsväääääääärk!!

Igår var jag iväg på Friskis och tränade Skivstång. Det är Friskis´ svar på Bodypump. Jag har inte gjort det på evigheter så då är det inte så lätt att veta hur mycket vikter man ska använda...men jag öste på...jag har en sådan fruktansvärd träningsvärk idag så jag håller på att bli galen!! :S Direkt när jag vaknade så kände jag det i benen. Jag har ont på baksidan av benen och biceps...eller ont är bara förnamnet!! Jag hade tänkte putsa mina fönster idag eftersom jag knappt kan se ut längre men jag får se hur det blir med det...fast det är ju bättre att röra på sig när man har träningsvärk...har någon påstått...tja, klockan är ju bara halv 10 på förmiddagen så jag avvaktar lite till innan jag bestämmer mig...;)

Igår var det kanonväder! Jag och Åsa satt ute i solen nästa hela tiden på Almas 2-årskalas. Hon hade bl a önskat sig (genom sin mamma då alltså...) utklädningskläder så av oss två fick hon en rosa tyllkjol med tillhöranda rosa vingar så hon kan vara utklädd till en älva! Det var så sött och jag ser verkligen fram emot att se denna söta lintott utklädd till älva. :)

Efter kalaset begav jag mig direkt vidare till min tjejkompis och hennes 2 tjejer och åt tacos! Nice! Sen blev det soffan och godis, chips och läsk - sådan lördagar man har när man har barn...;) Vi tittade även på Körslaget - jag dör på sådana program dock; Körslaget, Let´s dance...sk familjeprogram... Men TVn fungerade mest som bakgrundssurr eftersom vi hade för mycket att prata om. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig lördag! Sådana lördagar behöver jag lite då och då. Hade typ en nästan likadan själv igår :)

2011-04-03 @ 14:00:03
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0