Uuunderbara tisdag!

Vilken härlig dag jag har idag!! Jag var väldigt trött imorse och det kändes hela vägen till Höör men väl där så lossnade det rejält! Första kunden tog lite tid men oj, oj, oj, vad jag fick mycket sålt och gjort där! :) Solen har strålat från en klarblå himmel heeeela dagen! :) När jag kom hem så låg lönespecifikationen och väntade på mig (nej, jag har inte fått lön än - otroligt nog har vi lön den 27!!) och den var väldigt positiv! Jag hade väntat mig en snikmånad denna månaden eftersom senaste besöket från StorkKlinken ska betalas denna månaden (kreditkort är sådär kul och jag använder det bara när det verkligen behövs!!!). Det innebär att jag hade räknat med att ha ca 2000 kr över när alla räkningarna var betalda. Men icke!!! :) Istället för att få arbetstidskontot utbetalt i lediga dagar eller som pension så valde jag att få de utbetalda som pengar och de pengarna kom denna månaden!!! Normalt sett hade jag valt dem som pensionpengar men eftersom det verkar ta lite tid att bli gravid så valde jag pengar...som tur var! :) Så denna månaden kommer jag tom att kunna spara lite pengar - lovely!! Eller betala nästa besök hos StorkKliniken kontant - det billigaste alternativet eftersom de tar betalt när man betalar med kort... Jag har även fått städat och tvättat så min lägenhet mår lika bra som jag gör. ;)

Jag har fått svar idag från Capiokliniken ang det senaste blodprovet och det visar att jag har en helt normal ägglossning... Jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra med dessa svar. Det är ju naturligtvis jättebra att allt fungerar men nu då?! Jag får nog ringa till StorkKliniken och fråga dem. Men det var ju positivt svar därifrån i alla fall - mig är där inget fel på! ;)

Minsann om jag inte tror att det blir en sväng ner till Coop Nära för att köpa lite glass...jo, det får det bli. Lite glass till boken som jag läser för tillfället ute på balkongen i kvällssolen - det låter väl som en bra idé?! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Men det är ju toppennyheter! Det betyder ju att allt är ok och att det hittills bara inte varit det perfekta ägget med de perfekta spermierna. det kommer!

2011-04-28 @ 11:52:08
Postat av: Lisa

Snacka om att jag är senil. Jag får ju också lön den 27:e!! Jippi, jättebra lön denna månaden för min del också :)

2011-04-28 @ 12:22:39
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0