36 år och 1 dag...

Igår fyllde jag år! Jag fyllde 36 år så nu blir det minsann bara svårare och svårare att bli gravid...rent statistiskt sett alltså. Jag tänker dock bli undantaget som bekräftar regeln...eller hur man nu säger...;) Med andra ord så tänker jag bli gravid vid nästa insemination! Det blir då sjätte insemination och enligt statistiken så är det då min tur! Det känns bra, tycker jag. ;)

Jag ville egentligen inget speciellt...förutom att berätta att jag fyllde år igår...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Weeee! Grattis, grattis, grattis! Både på 36-årsdagen (som jag hoppas firades ordentligt) och det kommande graviditeten nästa månad!



Ville bara säga att jag under hösten ska ner till Lund minst två gånger, Lund är ju inte skitlångt från Malmö! Skulle vara grymt att ses =) Men jag hör av mig!



Kram!

2011-08-12 @ 08:08:25
Postat av: Dina

Grattis i efterskott. Jag hoppas verkligen att du lyckas nästa månad.

2011-08-12 @ 08:59:45
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tackar! :)



VemVet - Lund och Malmö ligger inte alls långt från varandra så bara hör av dig! Så kul att träffas igen!!! :)

2011-08-12 @ 17:26:36
Postat av: Lisa

Ja, då är det din tur :)

2011-08-24 @ 22:11:22
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0