Boktips! ;)

Jag läste Sarahs nyckel på mindre än 4 timmar! Den var verkligen superbra!! Den tappade lite på slutet men jag kan ändå varmt rekommendera den. Jag grät inte lika mycket som jag trodde att jag skulle göra - det var lite av en besvikelse. ;) Men nu vill jag se filmen och se hur den är.

Förra månaden fick jag mens som till en början var pyttelite; de två dagarna knappt något alls och sen på den tredje dagen var det nästan helt slut. På fjärde dagen däremot så fullkomligt forsade det! Jag har en känsla av det kommer att bli exakt likadant denna månaden. Jag är nu inne på dag 3 och det är nästan obetydligt med mens. Det gör i och för sig ingenting eftersom jag ska iväg och träna ikväll och jag gillar inte att träna när jag har mens.

Ha en härlig lill-lördag! :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Yes, I'm blogging again!! Vi får se hur långt det håller denna gången ;)

2011-08-24 @ 22:19:43
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0