Då var det dags igen.

Jag har ju helt glömt bort att blogga! Jag började med ägglossningstesten i torsdags men än så länge har jag inte fått någon glad gubbe. ;) Det känns verkligen superkonstigt att vara igång igen...jag funderar tom på att vänta ytterligare en månad...det har varit så jäkla skönt att kunna fokusera på något helt annat än min kropp. Missförstå mig inte nu; min högsta önskan här i världen är fortfarande att bli gravid! Men med tanke på hur jag har levt den sista tiden så hade det kanske varit bra att få låta kroppen vila ytterligare - komma igång med träningen och dra ner kraftigt på alkoholen! ;) Men jag har inte bestämt mig än - det gör jag nog inte förrän jag får en glad gubbe. Imorgon börjar jag jobba igen och på onsdag och torsdag är det dags för konferens. Veckan därpå är jag tillbaka i mina "gamla" vanor och rutiner. Vi får se...får jag inte glad gubbe innan onsdag så behöver jag inte fundera på det eftersom jag inte kan åka iväg till StorkKliniken ändå. Men jag lovar att berätta hur jag gör! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Spännande!!

2011-08-07 @ 17:28:50
Postat av: Lisa

Ja, ja... detta vet jag ju svaret på nu :)

2011-08-24 @ 22:05:49
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0