Dagen efter kräftskivan...

...känns bra! :) Jag åt hur mycket kräftor som helst - det är ju så jäkla gott!! En liten bit paj och en bit bröd slank också ner samt 1,5 glas rosé. Så idag mår jag hur bra som helst. Det är faktiskt en sak som jag kan se fram emot; att inte vara bakfull efter varje fest. Jag har ju låtsasdruckit på väldigt många fester nu och dagen efter har varit helt uuuunderbar! ;) Återigen låter jag som en alkoholist...men jag är inte det, I promise! :)

Ikväll blir det 30-årsgalej där jag hade tänkt ta det ganska lugnt. Nu börjar ju inseminationen närma sig...mensen är slut och kroppen börjar förbereda sig för ägglossning! :)

Jag får väl ta tag i mitt liv...jag behöver städa, handla och måla mina naglar...gärna på en och samma gång! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är lite segare här men ändå helt okej. Ska bara ta det lugnt ikväll med en bra film. Jag har blivit en riktigt hemmamysare... vid 30! Aja, det är inte mycket som slår tryggheten hemma tycker jag.

2011-08-27 @ 15:47:41
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0