Det går ju sådär...

...med dieten...måste jag erkänna. :( Jag skyller på att jag har mens! Jag tänkte faktiskt sticka iväg och träna idag men det blev inget med det - istället körde jag och köpte godis...4,5 hekto! Alltså jag har sådan fruktansvärt dålig karaktär ibland så det liknar inget annat! Jag har inte ätit upp riktigt allt men jag kommer att göra det innan kvällen är slut - TROTS att jag mår illa. :( Jag kan inte ha godis hemma...

Igår började jag läsa "Sarahs nyckel" men jag läste bara 1,5 sida innan jag slutade. Någon har sett filmen, det kan vara lillasyster Lisa, och har förklarat vad den handlar om och nu vet jag inte om jag kan läsa den egentligen...jag är liiiiite känslig just nu, vi kan kalla det PMS. :S En 10-årig judisk tjej i Paris 1942, gömmer sin lillebror genom att låsa in honom i en garderob när familjen arresteras av den franska polisen. Hon tror att hon ska komma tillbaka om några timmar...men det gör hon inte... Jag ryser bara jag läser det jag precis skrev. Det ska visst vara en bok som man gråååhåååter över. Jag får nog försöka igen medan det är ljust ute. ;)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jag har börjat på den också men har lite ångest över att läsa vidare. Känns som den kan bli hur miserabel som helst!

2011-08-23 @ 20:22:14
Postat av: Dina

Jag vet att det inte är lätt att hitta motivation och ork att träna. Men så länge man gör så gott man kan så får det vara ok.



Jag åt en kanelbulle idag fast jag ville vara duktig idag och inte äta något onyttigt. Jag har dock tagit en promenad idag.



Jag hörde talas om den där historien för 2 veckor sedan på ett morgonprogram när de recenserade nya filmer eller böcker. Jag tror inte att jag skulle klara av att se filmen/läsa boken tänkte jag redan då. Jag är känslig och därför vill jag gärna veta att det ska gå bra innan jag ser en film.



Den är säkert bra och du är nog inte lika känslig som mig.



2011-08-23 @ 20:38:39
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Ja, det var jag som hade sett filmen. Den var jättebra... men lite hemsk.

2011-08-24 @ 22:18:12
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0