Fortsatt paus?

Hm, jag blev precis glad över att jag inte har ägglossning än...då är något inte riktigt rätt, kan jag berätta. Varenda negativt ägglossningstest hittills har varit det värsta som har hänt...typ...men så känns det inte nu. Jag är nog fortfarande i semester-fas. Nu är det ju dags att börja jobba igen imorgon så det kanske hinner ändra sig till dess...känslan alltså. Jag avvaktar och ser helt enkelt.

Annars kan jag berätta att jag har varit på bio med några kompisar och sett Bridesmaide - se den!!!! Det var längesen jag skrattade så mycket och så högt åt en film. Den var helt underbar och då hade jag ändå ganska höga förhoppningar eftersom min lillasyster Lisa hade berättat hur bra hon tyckte att den var. Jag kan varmt rekommendera den. :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bridesmaids släpps den 14:e november på DVD... iaf i England. Den ska jag äga den dagen!!

2011-08-24 @ 22:08:09
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0