Söööötis!

Alltså, jag jobbar ju som säljare - jag vet inte om jag har nämnt det vid något tillfälle - och då träffar man väldigt mycket folk. Däribland andra säljare. Det finns en säljare som jag faktiskt precis träffade. Han är så himla sööööööt! Supermysig kille - typiskt en sådan där kille som har jättemånga tjejkompisar eftersom han är så himla mysig. Han ser trevlig ut också så det gör ju inte saken sämre. Tyvärr är han 11 år yngre än mig men annars hade jag gjort allt jag hade kunnat för att försöka få honom att förstå att jag hade varit kvinnan i hans liv! ;) Aaaaaaa, sööööötis!!

Jag ska snart bege mig till Vivi, Andy och barnen. Andy är i Kina och kommer hem ikväll. Vivi har lovat sin syster att hon ska hämta hennes barn på dagis så jag ska passa Viggo och Alma den lilla stunden hon är iväg. Jag bjöd hem mig själv på middag så det är ju det minsta jag kan göra då...;) De är så söta så det är inga problem!

Denna gången är jag så sjukt sugen på godis så jag vet knappt var jag ska ta vägen! :( I tisdags blev det ju lösviktsgodis, igår 5 kexchoklad och idag 3 små Toblerone och 1 rulle Mentos...det är lite svårt att gå ner i vikt då...ja, ja, det är denna veckan, jag får stå emot nästa vecka för då har jag ingen mens att skylla på! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja, jag är helt galet omotiverad för tillfället. Vill bara sitte inne och äta godis och dricka läsk och titta på vänneravsnitt. Omotiverad till det mesta med andra ord!

2011-08-26 @ 15:01:09
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

hehehe... Hoppas du blir som jag då och faktiskt blir mycket mindre godissugen av grav-hormonerna. det visste jag faktiskt inte kunde hända =)

2011-08-30 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0